۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۴۲

فرمانده سپاه استان قزوین:

راه شهدا با حمایت رزمندگان و سپاهیان ادامه خواهد داشت

راه شهدا با حمایت رزمندگان و سپاهیان ادامه خواهد داشت

قزوین- فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت: صیانت از ارزشهای اسلامی را رسالت خود می دانیم و راه امام و شهدا با حمایت رزمندگان و سپاهیان ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم معارفه فرمانده جدید تیپ صاحب الامر قزوین روز سه شنبه روز سه شنبه با حضور سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه کشور، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، سردار شاهرخی فرمانده سپاه استان، حجت الاسلام معبودی نماینده ولی فقیه در سپاه استان، محمد قاسمی دادستان، منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین، و جمعی از فرماندهان، پیش کسوتان، رزمندگان دفاع مقدس در محل تیپ ۸۲ صاحب الامر قزوین برگزار شد.

سردار شاهرخی فرمانده تیپ صاحب الامر استان قزوین در جمع رزمندگان و سپاهیان استان در تیپ ۸۲ صاحب الامر قزوین گفت: استان قزوین جایگاه درخشانی در دوران دفاع مقدس دارد و با تقدیم شهدای والامقام به عزت و عظمت کشور را رقم زده است.

وی اضافه کرد: هر جا که انقلاب نیاز داشته رزمندگان، بسیجیان و سپاهیان وارد صحنه شده و مشکل گشا بوده اند و با تقدیم بیش از ۳ هزار شهید دفتر افتخار استان تکمیل شده است.

سردار شاهرخی یادآور شد: راه ارزشمند شهدا به لطف الهی و حضور مدافعان ارزشی همواره ادامه دارد و با اقتدار و افتخار همچنان از انقلاب دفاع کرده و نظام و ولی فقیه خود را تنها نخواهیم گذاشت.

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین اظهار داشت: بزرگان زیادی در استان از جمله آیت الله باریک بین، آیت الله شالی و شهدای شاخصی چون شهید رجایی، شهید بابایی، شهید لشگری و مرحوم ابوترابی به جایگاه استان عزت بخشیده اند که منش و مرام آنها را در مسیر خود مورد توجه قرار خواهیم داد.

وی اضافه کرد: تیپ ۸۲ صاحب الامر استان در دفاع مقدس و سایر صحنه‌های انقلابی خوش درخشیدند و امروز در هر جا که لازم باشد در خدمت انقلاب و نظام اسلامی است.

شاهرخی با تجلیل از خدمات ارزشمند سردار آذربایجانی گفت: این فرمانده انقلابی از نیروهای با تجربه، خلاق، متعصب و مؤمن بود که خدمات ارزشمندی در دوران هشت ساله فرماندهی خود در استان بر جای گذاشت.

وی همچنین با تسلیت سالگرد ارتحال امام راحل و گر امی داشت سالروز ۱۵ خرداد خواستار حضور شهروندان و سپاهیان در مراسم این ایام شد.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات ارزنده سردار آذربایجانی فرمانده سابق، سرهنگ مهرداد افروزی به عنوان فرمانده جدید تیپ ۸۲ صاحب الامر استان قزوین معرفی شد.
 

کد خبر 4940335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha